..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

فراخوان پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، حجت الاسلام پهلوانی ، ضمن تأکید بر اهمیت و تأثیر گذاری این کنگره در گسترش و توسعه فرهنگ اهل بیت گفت: این رویداد بزرگ دینی در مدت چهار دوره برگزاری مستمر توانسته است به یکی از معتبر ترین و علمی ترین کنگره های دینی کشور تبدیل شود و این توفیق حاصل همدلی و همراهی مردم و سازمان ها ی مختلف می باشد.


وی به موضوع مقالات در فراخوان اشاره کرد و افزود: علاقه مندان، اساتید دانشگاه و حوزه می توانند مقالات خود را با موضوعات تبیین مفاهیم وحدت و همدلی در آموزه های امام سجاد(ع) ، عفاف و پاکدامنی در تعالیم امام سجاد(ع)، تکریم مقام انسان از دیدگاه امام سجاد(ع)، تحلیل و بررسی مفهوم عزت و شرف در آموزه های امام سجاد(ع) و شاخصه های اقتصاد مقاومتی در سیره امام سجاد(ع) را به دبیرخانه ارسال نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اظهار داشت: در تهیه مقالات باید از منابع علمی و معتبر استفاده و حداقل در 15 و حداکثر 25 صفحه به قلم میترا و فونت 12 آماده و ارسال شود.

پهلوانی یادآور شد: پس از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه کنگره در روز اختتامیه به سه مقاله برتر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، سه مقاله برگزیده ، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و چهار مقاله منتخب جوایز و هدایای نفیس اهداء می شود.

وی عنوان کرد: آخرین مهلت دریافت مقالات ، هشتم مهرماه 1394 می باشد و علاقه مندان می توانند آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ارسال نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی- هنری مساجد هرمزگان در پایان از حمایت ها و همکاری استاندار هرمزگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سایر نهادها و سازمان های دولتی و مردمی تقدیر و تشکر کرد.

منبع : www.festivalnews.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">