..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

«

الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَ یُقِیمُونَ الصَّلاَةَ وَ مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ‌» ﴿البقرة، 3﴾

«آنان که به غیب ایمان مىآورند ، و نماز را بر پا مىدارند ،

و از آنچه به ایشان روزى دادهایم انفاق مىکنند»;

داود بن کثیر رقی ، از امام صادق

علیه السلام روایت کرده است که حضرت در ارتباط با آیهء شریفهء "الذین یؤمنون بالغیب" فرمود:

"[ یعنی] کسانی که به حقانیت قیام وظهور قائم

عجل الله تعالی فرجه الشریف اعتقاد داشته باشند ".

« المیزان فی تفسیر القرآن: ج 1 ص 46 »

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۱
فرزند سجّاده . . .

شیعه تنها مدد از حضرت حیدر گیرد    از دل خاک چو حجر بن عدی پر گیرد
در دفاع از حرم دختر مولا حتّی            او کفن پاره کند زندگی از سر گیرد

«حمیدرضا برقعی»
                                                                                                       منبع: hazrate-khooban.blogfa.com

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۲
فرزند سجّاده . . .

یا امام هادی علیه السلام
به لطف شما سال گذشته برای پابوسی خدمت رسیدیم، خیلی خوشحال بودم که دارم به سوی امامان هادی و عسکری و ولی امرمان حرکت میکنم اما وقتی رسیدم و آن دیوار بتنی را دیدم دلم گرفت و وقتی آن غربت بارگاه و حرمت را دیدم دل شکست و از آن به بعد هر زمان رو به سوی جدت امام رضا علیه السلام می کنم تا عرض ادبی کنم و سلام نمایم هرگز نمی گویم یاغریب الغربا زیرا جد بزر گوارتان بارگاهی بس باشکوه دارد، باگنبد و مناره و ایوان طلا چه صحن ها و ایوان های قشنگی! اما این مرتدان وهابی چه به روز بارگاه و حرم شما آورده بودند، خدا این قوم را از ابتدایشان تا آخرینشان را لعنت کند، که از صدر اسلام خاری در چشم اسلام بوده اند.
یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف این روز را به شما تسلیت عرض می کنم و عاجزانه درخواست می کنم برای ظهورتان دعا بفرمایید تا با آمدنتان این قوم ستمکار را از زمین محو کنید و با ظهور شما شاهد بارگاهی باشکوه برای حرم جد بزرگوارتان امام هادی علیه السلام باشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای ما گدایان خانه زادتان نیز دعا کنید تا محبت شما را داشته باشیم و به معرفتی را کسب کنیم که شما خاندان کرم را خوب بشناسیم و راه را گم نکنیم و در راه کسب علم و دانش جز راه سعادت و جز راه شما را در پیش نگیریم.
یاعلی . . .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۰
فرزند سجّاده . . .

امامزاده شام محمد تقی علیه السلام

امام زاده شاه محمد تقی

امامزاده سید مظفر علیه السلام

امامزاده سید مظفر علیه السلام

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۰۵
فرزند سجّاده . . .

مهدویت در قرآن

وَ أَشْرَقَتِ الْأَرْضُ بِنُورِ رَبِّهَا

﴿الزمر، 69﴾

و زمین به نور پروردگارش روشن گردد...

امام رضا علیه السلام در تأویل این آیه می فرماید:

او چهارمین فرزند من، پسر بهترین کنیزان است که زمین را از هر جور و ستمی پاکیزه می کند. مردم در ولادت او دچار تردید می شوند. او را غیبتی طولانی است چون ظاهر شود زمین را با نور پروردگارش روشن می گردد.

« ینابیع المودة ، ص 44»

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۲۷
فرزند سجّاده . . .

امروز صرفا برای ارائه دو تحلیل اینجا هستم:

۱ ـ برخی مطالب را آنچنان باید گفت که برای همه قابل درک باشد و اصطلاحا عامه فهم باشد. اما اینکه برخی با القای شبهاتی همچون "درآمد نفتی دولت نهم و دهم با همه دولت های قبلی برابر و بلکه بیشتر بوده است" قصد استحمار مردم و عوام را دارند که اصلا قابل تحمل نیست. این مسئله با یک مثال ساده قابل فهم است.

یک کارگر ساده اگر در زمان مثلا آقای هاشمی می توانست با حقوق ماهیانه ۱۰۰۰ تومان، علاوه بر لوازم و مایحتاج زندگی، پس انداز هم داشته باشد اما هم اکنون با ۱۰۰۰۰۰۰ نمی تواند چنین باشد. قبول؟! آیا می توان ادعا کرد فقط حقوق چند صد برابر شده و بقیه لوازم و وسایل قیمتشان بدون تغییر مانده است؟!

در بازار جهانی هم همینطور است. قیمت نفت هر چقدر هم بالا رفته باشد، سایر لوازم وارداتی نیز تغییرات قابل توجهی داشته اند. پس لطفا از استحمار دست بردارید.

۲ ـ چو و شایعه یکی از ابزار جنگ و عملیات روانی دشمن(داخلی و خارجی) بوده است. می گویند اگر آقای هاشمی رئیس جمهور شود تحریم ها برداشته می شود و مشکلات اقتصادی حل می شود. مگر ندیدید که فقط با ثبت نام نامزدی اش ۲۵۰ تومان دلار سقوط کرد؟!

معروف است که می گویند گروهی منافق همواره در صدد کشتن پیامبر (ص) بوده اند اما پس از رحلت پیامبر(ص) در تاریخ گم می شوند و اثری از آنها پیدا نمی شود... عجب!

بله! آقای هاشمی را می گفتم... تنها برداشتی که بنده می توانم از این مسئله داشته باشم این است که خدای ناکرده آقای هاشمی مهره فعال دشمن است و دشمن برای او حاضر است تحریم ها را بردارد. و همه گرانی ها و تورم ها زیر سر وی است، چرا که با انتخابش همه مشکلات اقتصادی حل می شود.

بنده زود قضاوت نمی کنم و قصد متهم کردن آقای هاشمی را هم ندارم اما آنچه دارد شکل می گیرد این است که رسانه های بیگانه بصورت محیرالعقولی در حال تبلیغات به نفع هاشمی هستند و این یعنی زنگ خطر!!!

هاشمی ای که برای بقای حکومتش مشارکتی ها را سر کار آورد، همانهایی که بعدا وی را چنان خوار ساختند که تاریخ در حیرتش مانده است. هاشمی ای که در مسئله فراموش ناشدنی فتنه تقلاهای غیرانقلابی و ناجوانمردانه و کنشهای سیاهی داشته است...

در این باره باز هم خواهم نوشت(نویسنده: جهادگر)...   منبع : jehadgar.blogfa.com

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۷
فرزند سجّاده . . .

مقام معظم رهبری مد ظله العالی :

بیشترین سنی که برای فاطمه‏ی زهرا سلام‏الله‏علیها طبق تواریخ مختلف گفته می‏شود، از هجده سال است تا بیست‏ودو سال. از آن تکریمـی کـه امیرالمؤمنین علیه السلام بـرای ایشان قائل اسـت، و از آن تکریمـی کـه در روایـات و کلمات همـه‏ی ائمه علیهم‏السّلام درباره‏ی فاطمه‏ی زهرا سلام‏الله‏علیها آمده، انسان می‏فهمد که چه عظمت و شیفتگی‏یی در کلمات ائمه نسبت به فاطمـه‏ی زهـرا سلام‏الله‏علیها موج می‏زنـد. هر یک از ائمه شـط خروشانی هستند که فضای معرفت و استعدادهای بشری را سیـراب و بارور کرده‏اند و همه‏ی این جویبارها از این چشمه سرازیر می‏شوند؛ چشمه‏ی جوشان فاطمه‏ی زهرا سلام‏الله‏علیها. روایـات صادقین علیهم‏السّلام، عظمت حضرت رضا و موسی‏بن‏جعفر و ائمه‏ی بعدی، مقام والای حضرت بقیّةالله ارواحنا فداه، همه جویبارهای آن کوثرند؛ آن کوثر تمام نشدنی، آن چشمه‏ی جوشان؛ برکات فاطمه‏ی زهرا سلام‏الله‏علیها اینهاست. 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۳۲
فرزند سجّاده . . .