..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

باز هم عقب گرد...

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ
نفس آدمی خیلی سرکشه...
هرچی افسارش رو محکم میگیری، بهش میگی نگاه نکن، دروغ نگو، تهمت نزن، کلا بهش میگی گناه نکن! تا یه مدت خوبه، باهات راه میاد، اما همچین که به خودت غره شدی ویه خورده تکبر برداشتت، دیگه سرکش میشه. افسار پاره میکنه.
هی به این در و اون در میزه، دنبال ارضای نفسش میره...
خدایا چه کنم...؟؟
از دست این نفس سرکش چه کنم، من چه کنم، چه کنــــــــــــــــــــــــم؟؟؟
بگم غل کردم خوبه؟ بگم بیجا کردم خوبه؟
خدایا تا خودت دست ما رو نگیری این نفس سرکش آروم نمیشه!
خدایا کمکم کن!
خدا! کمکم کن!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۲
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۱)



سلام
پیشنهاد میکنم کتاب (مجموعه یادداشت ها و دست نوشته های شهید مهران (علی) بلورچی) رو بگیرید و با این کتاب زندگی کنید.
ان شاالله در مسیر بندگی خدا موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">