..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

جشنواره شعر نماز و نیایش در استان فارس

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم‌مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان جشنواره شعر نماز با عنوان «نماز و نیایش» اعلام شد، هدف از اجرای این جشنواره را بهره‌مندی از زبان هنر در ترویج مفاهیم نماز و خلق اشعار روحانی و نورانی در رثای این فریضه الهی دانست.

وی افزود: شرکت تمامی علاقه‌مندان، به ویژه شاعران و ادیبان از سراسر استان فارس با ارسال اشعار با موضوع نماز و نیایش آزاد است.

سقاچی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو گروه سنی زیر 20 سال و بالای 21 سال مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد،‌ افزود: علاقه‌مندان باید آثار خود را تا 20 شهریور ماه از طریق پست سفارشی به نشانی ستاد اقامه نماز فارس واقع در شیراز، ابتدای خیابان قصردشت، نرسیده به چهار راه سینما سعدی، انتهای کوچه 14  و کدپستی 7134796851 و یا از پست الکترونیک به نشانی sherenamaz@gmail.com ارسال کنند.

به گفته وی، نتایج این جشنواره 24 شهریورماه اعلام و در مراسمی با عنوان مراسم شب شعر نماز که روز پنجشنبه، 26 شهریور ماه و در آستانه روز شعر و ادب فارسی در شیراز برگزار می‌شود، از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز فارس جوایز این جشنواره را لوح تقدیر و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و کارت هدیه بانکی به نفرات اول تا سوم اعلام کرد و گفت: علاوه بر این 12 نفر از شرکت‌کنندگان نیز به‌ عنوان شایسته تقدیر معرفی و لوح تقدیر و کارت هدیه به آنان اهدا می‌شود.

منبع : www.festivalnews.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۴
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">