..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

امام هادی علیه السلام...

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ

کافور خادم گفت: امام على النقى علیه السّلام بمن فرمود:

فلان سطل را در فلان محل برایم بگذار تا براى نماز وضو بگیرم مرا از پى کارى فرستاده فرمود: وقتى برگشتى این کار را بکن تا موقعى که من آماده نماز میشوم حاضر باشد. آن جناب براى خواب به بستر خود رفت. من دستور ایشان را فراموش کردم.

شب سردى بود. احساس کردم امام علیه السّلام براى نماز حرکت کرد بیادم آمد که من سطل را نگذاشته‏ام. از آن محل دور شدم مبادا مورد سرزنش مولا قرار گیرم ولى ناراحت شدم از اینکه ایشان باید با زحمت ظرف را پیدا کند. در این هنگام با خشم صدا زده گفتم بخدا پناه میبرم حالا چه بهانه‏اى دارم که بگویم فراموش کرده‏ام بالاخره چاره‏اى نبود جوابدادم و با ترس خدمت آن جناب رسیدم. فرمود: مگر نمیدانى که من همیشه با آب سرد وضو میگیرم برایم آب را گرم کرده‏اى و در سطل ریخته‏اى.

گفتم: بخدا من سطل و آب را نگذاشته‏ام. فرمود: ستایش خدا را. بخدا قسم چیزى را که بر ایمان حلال شمرده‏اند رها نمیکنم و لطف خدا را رد نمینمایم خداوند را سپاس میگذارم که ما را از فرمانبرداران خویش قرار داد و توفیق عنایت فرمود بر عبادت خود پیامبر اکرم میفرمود: خداوند خشم میگیرد بر کسى که از کار مباح و جایزى رو گردان باشد.

زندگانى حضرت جواد و عسکریین(ع)، ترجمه بحار الأنوار ،ص:108

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۷
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۱)

۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۲ حسن امکانی
سلام!
ممنون بابت مطلب زیباتون...

با تبادل لینک موافقید؟
لطفا ما رو با اسم: آموزش آنلاین لینک کنید و اطلاع بدید تا با چه اسمی لینکتون کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">