..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

آل عبا . . .

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۳۰ ب.ظ
آتش بر آشیانه مرغی نمیزنند
گیرم خیمه خیمه آل عبا نبود
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۱
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۳)

۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۱ هیئت فداییان یوسف فاطمه (عج)
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم..

این خیمه ها نبود که آتش گرفته بود

آتش میان سینه ی او شعله می کشید

راهی نمانده بود برایش به غیر صبر

باید دل از عزیز سفر کرده می برید

مردی که رفت و از سر نی حس بودنش

قطره به قطره سرخ و غریبانه می چکید

...
اجازه هست با افتخار لینکتون کنیم؟
التماس دعای فرج
یاصاحب الزمان(عج)
۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۰۹ عبد الله محمدی
سلام سرور گرامی .

ممنون که به وبلاگ من سر زدید .

با افتخار شما رو لینک میکنم

البته نه در این وبلاگم چون این اختصاصی قرآن و عترت است .

در وبلاگ دیگه ام که وبلاگ جامع است به این آدرس :  

mandir.blog .ir

باز هم منتظر حضور مسرت بخش تون هستم .

مؤید باشید . یا علی . التماس دعا


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">