..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

محرمانه . . .

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ

مهدی

آقا هر روز برای آمدنت دعا می کنم ولی انگار این دل چرکین مرا خدا هم قبول نمی کند آقا به حق سه ساله عمه غربت کشیده ات ما را هم کربلایی کن آقا هروقت به شما فکر می کنم اشک در چشمانم حلقه می زند به حق اشک های این دل رنجور هم که شده یک نگاهی بر ما بیانداز آخر به که گلایه کنم از نیامدنت روزی شود که جمال تو را تماشا کنم؟ آقا بس است این همه دوری و انتظار به خاطر ما نه بخاطر زهرا بیا !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۷
فرزند سجّاده . . .

برای امام زمان

نظرات  (۱)

ما نیز...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">