..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

پیوندی مبارک در این ایام مبارک . . .

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

رفیقی دارم مثل دآدآشم دوستش دارم.

دیشب بهش پیام دادم، من توی شهر غریب دورافتادم، چرا حداقل یه پیام نمیفرستی، یادی از ما نمیکنی.

گفت ببخشید، سرم شلوغ بود.

فرداشب (که امشب باشه)، حلقه کنون داریم.

ما نیز علاوه بر تبریک به این دآدآشمون، عرض می کنیم تا باشه از این گرفتاریا.

از این پیامش خیلی خوشحال شدم و غربت و تنهایی توی این شهر رو فراموش کردم.

ولی ناراحت از اینکه پیشش نیستم یه ماچ آبدار ازش بگیرم.

ماچ دادن و ماچ گرفتن از تازه داماد یه صفای دیگه ای داره.

هرچند هر وقت به هم میرسیم، مراسم پرفیض معانقه و مصاحفه رو داریم اما این زمان ها این مراسم صفاش وصف ناپذیره.

به حرمت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه سلام الله علیها زندگی پر برکت، همراه با نیل به معارف اهل بیت علیهم السلام داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۱۲)

انشاالله قسمت خودتون!!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۰ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۹ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
الان اینجوری نوشتی باید پسر باشی دیگه فردا نیای قاطی کنی چرا اینجور نوشتی و انوجور
ایشاالله عروسی خودت

مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

البته با رفیقتون بودم..

انشاالله خدا روزی شما هم بکنه..

افتخار خدمت گذاری در محضر خانم آینده..


سلام 
اپم 
ممنون می شم یه سری بزنید و یه نظری هم بندازید .... ماخ 
مبارک باشه
سلام
شما رو به بازدید از وب" شیخ شهید " دعوت میکنیم
لطفا با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود
باتشکر

.: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری :.  
 سلام
شما رو به بازدید از وب" شیخ شهید " دعوت میکنیم
لطفا با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود
باتشکر

.: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری :. 
باسلام و احترام
قال الله تعالی فی کتاب الکریم(و من آیاته أن خلق لکم من أنفسکم ازواجا لتسکنوا إلیها)
انشاءالله خودت رو توی رخت دامادی ببینیم
یا علی
امان از تازه دامادهـــــا !

ان شاالله خوشبخت بشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">