..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

کلام نور . . .

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

امام صادق علیه السلام فرمود:

«آیه أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ ﴿النمل‏،62﴾

یا [ کیست ] آن کس که درمانده را چون وى را بخواند اجابت مى‏کند ، و گرفتارى را برطرف مى‏گرداند ، و شما را جانشینان این زمین قرار مى‏دهد ؟

درباره قائم از آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف نازل شده است. به خدا سوگند، او همان مضطرّ درمانده اى است که چون در مقام ابراهیم دو رکعت نماز گزارد و فرج خویش از خدا بخواهد، خداوند دعایش را اجابت کند و بدیها را برطرف سازد و او را در زمین خلیفه قرار دهد.»

«تفسیر قمى ـ ج 2 ص 129»

نظرات  (۹)

جالب بود 
ممنون 
سلام
مجال صحبت نیست
ولی
انشاالله
در راه تکلیفتان
مورد عنایت صاحب اصلی و صاحب زمان باشید

یا علی
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۳ نازنین روانبخش
سلام 
وبلاگ با سه تا مطلب به روز شد ... قبول دارم یه کم طولانیه اما ...
دوست داشتید تشریف بیارین 
دعامون کنید 
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام!
اماممون واقعا غریبن...
ا من یجیب المضطر اذا دعاه...
***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۲ نازنین روانبخش
سلام 
الان شروع کردم تا از همه دوستانی که توی پست همفکری بهم لطف داشتند تشکر کنم و یکی یکی براشون کامنت بذارم ...
 خواستم بگم ... خیلی مرسی ... این صحبت های شما و همه ی دوستان دیگه خیلی تاثیر گذار هست ... ان شالله شاید این جلسه های همفکری توی زمینه های دیگه هم ادامه پیدا کرد ... استفاده کردن از نظرات و تجربه های دوستای خوبی مثل شما چیزایی که ادم اگه از دستش بده بعدا افسوسش رو میخوره ... 
به هر حال ممنون از حضورتون ...
خیلی دعامون کنید که بسیار محتاج دعای بندگان خوب خدا هستم ....
دعا کنید ادم بشم ...
در پناه مولا علی ...
پاسخ:

باسلام

اومدیم و دیدیم و چند جمله ای که بدرد خودمون هم نمی خورد برای شما گذاشتیم.

معمولا برای این جمله های ما باید برداشت و رفت یه شکایت درست و حسابی تنظیم کرد و چندتا کشیده آبدار نوش جان کرد.

حالا شما لطف و دارید و بجای لنگ کفش انداختن، تشکر می کنید از بزرگواری خودتونه.

متقابلا دعا کنید ما نیز آدم شویم.

علی یارتان . . .

اللهم عجل لولیک الفرج

شهادت تسلیت.
پاسخ:

خوندن زیارت عاشورا فراموش نشه . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">