..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

کلام نور . . .

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

مهدی صاحب الزمان

مهدی (عج)، موعود کتب آسمانی«وَ لَقَدْ کَتَبْنَا فىِ الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِىَ الصَّلِحُونَ»

و همانا در(کتاب آسمانى) زبور (که) بعد از ذکر، (تورات، نازل شده) نوشتیم که قطعاً بندگان صالح من وارث زمین خواهند شد.

(سوره انبیاء (21)، آیه105)

فرازی از زبور داوود(ع):

« خداوند به او (موعود) متبسم است ؛ چرا که می بیند روز او خواهد آمد... ]در آن روز[ متبرکان خداوند، وارث زمین و ملعونان او، منقطع خواهند شد.»

(کتاب عهد عتیق و جدید، بند14 و 29)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
فرزند سجّاده . . .

سوره انبیاء آیه 105

نظرات  (۲)

آقا
بودنت با دل من؛بـــی صـــدا هم زیــبــاســت...
پاسخ:

کمی بیشتر توضیح بده . . .

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۴۷ راوی کوچک سیره شهدا
سلام

خلاصه وار نگاهی انداختم
پاسخ:

سلام

حوصله کردی قشنگ تر بخون . . . چیزای خوبی داره.

یاعلی . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">