..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

کرکره ها پایین . . .

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۶ ق.ظ

خدانگهدار...

سحر پنجشنبه یکی از دوستان خبر فوت باباش رو برامون فرستاد، که فاتحه ای، دعای مغفرتی برای پدرش داشته باشیم؛ امروز هم سالگرد فوت بابا بزرگ خودمه؛ دیگه دست و دلم به نوشتن نمیره و میخوام یه مدت عرصه رو خالی کنم و گوشه ای برای خودم پیدا کنم و استراحت؛ تا تمام تفکرات تخلیه و بازسازی بشه . . .

نمی دونم چه مدتی نیستم و چه زمانی بر می گردم، ولی إنشاءالله برمی گردم . . .

برای اینکه وبلاگ خالی نباشه، امروز وصیت نامه یک شهید که عموی خودم باشه و تعداد زیادی مطالب قرآنی "انتشار در آینده" میزارم تا استفاده کنید.

در سحرگاهان، دعایمان کنید.

یاعلی . . .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۵
فرزند سجّاده . . .