..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

محرمانه . . .

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

مهدی صاحب الزمان

کلامی کوتاه با یگانه منجی عالم بشریت . . .

مهدی جان، در هفته ولایت با شما عهد بستیم و بیعت کردیم همان بیعتی که نیاکانمان با مولایشان علی (ع) در غدیرخم بستند و متعهد شدند که پیام غدیر را نسل به نسل به آیندگان منتقل کنند. من هم بیعت کردم با عنوان «شیعه»، همانگونه که حرف شما بر زبان رهبرم خامنه ای(مدظله) جاری است من سرسپرده ی کلام رهبرم شوم. آقا جان برایم دعا کن تا دستان خفته و روح آزرده ام نیرو گیرد تا همیشه جزء سربازان سپاه الهی تو باشم چرا که یقیناً پیروزی با شماست.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۲
فرزند سجّاده . . .

امام هدی

امام زمان

مهدی

نظرات  (۳)

۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۱ علیرضا ait20
یا علی 
ممنون 
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
یقینا پیروزی باشماست..
اللهم عجل لولیک الفرج..

سلام
احسنت بسیار زیبا بود.
التماس دعا.


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۸ سجاد عبدی
اللهم عجل لولیک الفرج...
بروزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">