..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

دوست . . .

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ق.ظ

دوست، دوستی، رفاقت . . .

کلمات قشنگی هستند، که هر زمان می شنوم، ناخوداگاه، ذهنم در کنار کسانی خواهد بود که شیرین ترین و بهترین لحظات عمرم را در کنار آنان گذرانده ام . . .

کسانی که از جزء جزء افکار و عقاید و باورهایم خبر دارند . . .

لحظه لحظه زندگی ام را در کنارشان سپری کرده ام و تک تک خاطراتم را با آنها ساخته ام . . . 

مرا از خودم بهتر می شناسند . . .

مرا تحقیر نمی کنند و در برابر محبت های خود هیچ انتظاری از من ندارند . . .

در کنار من چنان خدا را عبادت می کنند که گویی هیچ کس در کنارشان نیست و تنهای تنهایند و این برای ریا در مقابل چشمان من نیست، چون می دانند که من از اویم و او از من است و هیچ چیز نداریم که از هم پنهان کنیم . . .

اگر غمی در دل دارم با نگاه به چهره ام می فهمند و اگر ناراحت و خسته باشم، متوجه می شوند . . .

آری بند بند وجودمان چنان به یکدیگر وابسته است که تحمل دوری و تنهاییشان برایم سخت است . . .

هرچند بزرگ شده اند و پی کسب کار و تلاش برای تأمین معیشت زندگی . . .

بعضی ها متأهل شده اند و متعهد اجرای اوامر همسر . . .

درس شان تمام شده و باید راه پدر را ادامه دهند . . .

یا بعضی تنها سالی یک بار جویای احوال می شوند . . .

اما به پای لحظاتی که با هم داشته ایم، باز دوستشان داریم و جانمان را فدای معرفشان می کنیم . . .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۶
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۶)

۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۴:۳۷ راوی کوچک سیره شهدا
سلام

قصد توهین ندارما

تمام دنیا رو بگردی و تمام آخرت رو هم بگردی

رفیقی بهتر از خدا
بعدشم ائمه معصومین

و شهدا پیدا نمی کنی

من خودم به شخصه تا الان هر چی دوست به ظاهر زنده پیدا کردم

به گرد پای شهدا نمی رسن

اصلا جنس شهدا چیز دیگه ایست
پاسخ:
باسلام
الحمدلله رفیقای ما درجشون در حد شهدا هست، البته بعضیا رو دست بالا نمره دادم، اما اگر انصاف رو رعایت کنیم این "مهدی یاور" رو این "تولدی دوباره" باید شهید بشن، یکی شون قاری باصدای عالی و اهل جیرفته و دومی مداح با صدای " . . . " اهل بشاگرد. براشون دعا کنید.
یاعلی . . .
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۵ محمدباقر کمالی
سلام داداش
بسیار عالی
خوبی؟
چرا دیگه سر نمیزینی 
نکنه ما رو فراموش کردی؟؟؟؟
یاعلی
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۳ مهدی یاور
(إنه من سلیمان و إنه بسم الله الرحمن الرحیم)
(و إذا جائک الذین یؤمنون بآیاتنا فقل سلام علیکم)
دوست آن است که گیرد دست دوست     در پریشان حالی و درماندگی
در حدیث آمده است:عاجز ترین مردم کسی است که نتواند دوستی به دست آورد.
حقیر که طی دوران طلایی دانشجویی در جوار حضرتعالی بودم و توفیق عرض ارادت به شما را داشتم، شما را دوست و همدمی صمیمی و در عین حال از مشتاقان و عاشقان قرآن و دلسوختگان به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع)دیدم و چون حرف از دوست به میان آمد، خواستم که ابراز ارادت کوچکی به شما داشته باشم. شنیدم که می گویند: وقتی کسی را دوست دارید، ابراز کنید.
حقیر را در نمازهای عارفانه و عاشقانه دعا بفرمائید.
یاعلی
 
پاسخ:
هوالعلی . . . 
سلام علیک
دستم بهت برسه میدونم با تو یکی چیکار کنم . . .
این همه که گفتی برای خودت گفتی، به ما رو سیاها که صدق نمی کنه.
این مطلب رو نوشتم که ارادت خودمون رو به دوستان ابراز کنیم که فکر نکنند اگه سالی یک بار بهشون بخاطر کاری زنگ می زنیم، فقط بخاطر اون کار به یادشون افتادیم.
ضمنا نماز های ما گدایانه و محتاجانه است.
توی نماز شبت، حتما ما رو دعا کن.
یاعلی . . .

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۳ علیرضا ait20
سلام ...اره ولی اول این که از رفقای باحال و با معرفت هست ولی کمه و دوم اگه این جوری هم بود بازم خوب بود ولی برای ما اصلا این جوری نبوده سوم من خودم رفیق داشتم ولی رفیق این جوری نداشتم
چهارم این که با افتخار لینک شدید 
پنجم : خوش حال می شم بهم سری بزنید و منو از نظراتتون بهره مند کنید و منو لینک کنید
ودر اخر ممنون از مطلب زیبا تون
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۷ تولدی دوباره
سلام
عجب!!!!!!!!!
متاهل که محسنه
در پی کسب و کار و تامین معیشت محمد هستش
سالی یکبار منظورت عباسه؟؟؟
درسشون تمام شده و راه پدر رو ادامه میدند که حتما منظورت منم
ما هم دوستت داریم داداش
ان شاالله شهید بشی راحت شی
البته در راه ظهور
یامهدی


پاسخ:
باسلام
درسته که میشه هر کدوم از بند ها رو برای یک نفر تفسیر کرد و در نظر گرفت اما من بیشتر از اینا دوست و رفیق دارم که شما یکی اش هستی و محسن و محمد و عباس سه تای دیگه. اما عابد و عباس  و امیر  و محسن و احمد و حامد و جواد و مصطفی و ناصر و یاسر  و حمید و عقیل  و و و و و و . . . . . اینا رو کجا جا میدی . . . ! ! ؟
ضمنا شهید بشیم اول بدبختیه، اونجا باید کلی با تو و امثال تو سر و کله بزنیم، اینجا حداکثر روزی یه دفعه گذرمون بهت میوفته ولی اونجا فکر می کنم از بیکاری دائما پیش تو ولو باشم . . . ! ! ؟
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۳ محمدباقر کمالی
سلام بسیار عالی وجالب
خدا قوت داداش
بروزم 
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">