..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

یا هادی الهدی . . .

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ب.ظ

یا امام هادی علیه السلام
به لطف شما سال گذشته برای پابوسی خدمت رسیدیم، خیلی خوشحال بودم که دارم به سوی امامان هادی و عسکری و ولی امرمان حرکت میکنم اما وقتی رسیدم و آن دیوار بتنی را دیدم دلم گرفت و وقتی آن غربت بارگاه و حرمت را دیدم دل شکست و از آن به بعد هر زمان رو به سوی جدت امام رضا علیه السلام می کنم تا عرض ادبی کنم و سلام نمایم هرگز نمی گویم یاغریب الغربا زیرا جد بزر گوارتان بارگاهی بس باشکوه دارد، باگنبد و مناره و ایوان طلا چه صحن ها و ایوان های قشنگی! اما این مرتدان وهابی چه به روز بارگاه و حرم شما آورده بودند، خدا این قوم را از ابتدایشان تا آخرینشان را لعنت کند، که از صدر اسلام خاری در چشم اسلام بوده اند.
یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف این روز را به شما تسلیت عرض می کنم و عاجزانه درخواست می کنم برای ظهورتان دعا بفرمایید تا با آمدنتان این قوم ستمکار را از زمین محو کنید و با ظهور شما شاهد بارگاهی باشکوه برای حرم جد بزرگوارتان امام هادی علیه السلام باشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای ما گدایان خانه زادتان نیز دعا کنید تا محبت شما را داشته باشیم و به معرفتی را کسب کنیم که شما خاندان کرم را خوب بشناسیم و راه را گم نکنیم و در راه کسب علم و دانش جز راه سعادت و جز راه شما را در پیش نگیریم.
یاعلی . . .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">