..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۸ ق.ظ

22بهمن، بندرعباس، هرمزگان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۳
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۵)

۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۱۵ صابری جوانی از دیار بشاگرد
سلام
چرا از راهپیمایی میناب چیزی نذاشتی آقا ..... م چ
بقیه اش رو خودت حدس بزن داداش
فقط بلدی بری عکس از سایت بگیری و بذاری
به جای اینکار باید روز راهپیمایی یه دوربین همرات می آوردی و به جای اینکه کنار من بایستی عکس میگرفتی و میزدی داخل وبت
اگر از راهپیمایی مینابی های خون گرم هم می گذاشتی ، خوب می بود
انشاءالله که خداوند به خادمان مخلص قرآن و اهل بیت (ع) اجر جزیل عنایت فرماید
مشتاق دیدار
یاعلی


اگر خودتون معرفی کنید یا آدرسی بذارید فکر کنم بهتره باشه.
یاعلی.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۳۵ خواهرشمازهرا
سلام
دم چوکو بندر گرم


اگر خودتون رو معرفی می کردید یا آدرسی داشتید بهتر بود.
یاعلی.
سلام دوست خوبم وب خوبی داری موفق باشی به سایت منم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">