..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

خمسه آل عشق . . .

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۰۱ ب.ظ

پاسخ ذات حق به عشق

ذات حق تعالی به عشق فرمود: ای نور بصرم! من که در بیان و نظر نمی گنجم؛ با این که مرا رؤیت و ظهوری نیست، این تقاضا را اجابت می کنم، از حبّ ذاتی صورتی می سازم تا نور مرا تجلی دهد، و این صورت، خلیفه ی من است و آیینه روی من می شود. [چنانچه رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرمود: من راَنی فقد رأی الحق؛ هر کس مرا ببیند، به مثابه آن است که خدا را دیده است.]

 

             عشق را حق گفت ای نور بصر

                                                             کـی بگنجـم در بیـان و در نظـر

            ذات مـن را رؤیتـی نبود عجب

                                                           لیک سـازم اسـتجابت این طلب

            از محبت صـورتی سـازم کنون

                                                              نوری از خود را در اندازم کنون

           پس خلیفه می نمایم سینه ای

                                                                تـا بــود روی مــرا آیـیـنـه ای

یاعلی؛

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۲
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">