..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

چهارمین دوره مسابقات قرآنی «تسنیم»

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

سیدامجد افصحی، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مرحله اول چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم با هدف ارتقاء و توسعه قرآن و عترت بین خانواده ها و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار  می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در این مسابقات بین کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام شده است، بیان کرد: جامعه هدف در مرحله سطح دستگاهی تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی ثابت و یا قراردادی پاره وقت و همسران و فرزندان آنها اعلام شده است.
افصحی با بیان اینکه این مسابقات در دو سطح دستگاهی و بین دستگاه های فرهنگی کشور برگزار می شود، اذعان کرد: برگزیدگان سطح دستگاهی برای رقابت در آزمون بین دستگاهی معرفی       می‌شوند.
معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از 11 تیرماه جاری آغاز شده است، اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات قرآنی تسنیم تا 31 مرداد سال جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
افصحی به رشته‌های این مسابقات نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات قرآنی تسنیم در رشته‌های حفظ موضوعی، حفظ جزء 30، حفظ جزء های 28، 29 و 30 به صورت پیوسته، قرائت به روش تدویر (ترتیل) و مفاهیم که شامل فصل 1 و 2 از بخش دوم کتاب مفاتیح الحیاه نوشته حضرت ایت الله جوادی آملی برگزار می‌شود.
افصحی آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات تسنیم را تا اعلام کرد و افزود: چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم در تاریخ 28 آبان ماه سال جاری مصادف با سالروز ولادت امام موسی کاظم علیه السلام در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هر فرد مجاز است فقط در یکی از رشته های که شرح آن در سایت مذکور ذکر شده شرکت کند، یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند فرم ثبت نام را از طریق سایت jashnramazan.farhang.gov.ir دریافت کنند.

با کلیک بر روی لینک های زیر فرم ثبت نام را به صورت PDF یا WORD دریافت نمایید:

دانلود فایل PDF

دانلود فایل Word

 tasnim

منبع: jashnramazan.farhang.gov.ir 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">