..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

جشنواره عکاسی

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل ازستاد خبری نخستین دوره جشنواره عکاسی تخصصی و مردمی چادرهای آسمانی، جلال عطارزاده با بیان اینکه اعضای هیات داوران جشنواره در شورای سیاست گذاری انتخاب شده است، افزود: افشین شاهرودی، مجتبی آقایی و بابک فروتنی داوری نخستین این دوره این جشنواره را به عهده دارند.


وی یادآور شد: شرکت در این جشنواره برای هنرمندان عکاس در بخش حرفه ای و تخصصی و برای همه علاقمندان در بخش مردمی مسابقه آزاد است و علاقه مندان می توانند در بخش مردمی با دوربین های خانگی و گوشی های موبایل عکاسی و سه اثر را با موضوع عکاسی با چادر از دختران کمتراز 9 سال، تا 22 مرداد ماه سال جاری از طریق صفحه اختصاصی فراخوان چادر های آسمانی در سایت عزیزستانwww.azizestan.com ارسال کنند.

به گفته عطارزاده، نخستین دوره این جشنواره با حمایت معاونت اجتماعی ناجا و به همت موسسه عزیزستان در دوبخش مردمی و تخصصی با محوریت عکاسی از دختران زیر 9 سال با پوشش چادر برگزار می شود.

عطارزاده با بیان اینکه در این جشنواره به نفرات اول تا سوم در بخش تخصصی و به پنج نفر در بخش مردمی هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت، یادآور شد: حضور دختران زیر 9 سال با پوشش چادر در بازی، ورزش، جشن ها و آیین های شادی، اماکن تفریحی، اماکن مذهبی، اماکن فرهنگی، مهمانی های خانوادگی، در حال نماز، ارتباط با والدین و دیگر اعضای خانواده، ارتباط با دختران هم سال و ارتباط با پسران هم سال از جمله موضوعات و مضامین آثار ارسالی جشنواره است.

این مدرس رشته گرافیک دانشگاه با تقدیر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران به خاطر طراحی، چاپ و نصب پوستر جشنواره در ایستگاه های متروی تهران از سایر سازمان ها و ارگان های دولتی و غیردولتی همچون صدا وسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد احیاء امر به معروف، شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرد تا از این حرکت فرهنگی و هنری در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب حمایت و پشتیانی کنند.
شماره های تماس: 88104883- 09354082189
منبع: www.azizestan.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۹
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">