..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

جشنواره «عفاف، عزت، عشق»

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ق.ظ

جشنواره «ع» (عفاف، عزت، عشق) در راستای شناسایی محصولات عرصه حجاب و عفاف در ایران در چهار سطح فعالین فرهنگی، اندیشمندان حوزه و دانشگاه، کارگزاران نظام اسلامی و عموم مردم برگزار می‌شود.


به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» «رصدنمای ملی عین» بزرگترین طرح ملی در راستای شناسایی محصولات عرصه حجاب و عفاف در ایران است که با همفکری نخبگان این عرصه شکل می‌گیرد، در این رصدنما قرار است تا با شناسایی محصولات تولید شده توسط دغدغه‌مندان عرصه حجاب در سال‌های پس از انقلاب، نقاط قوت و ضعف این عرصه را شناسایی شده و با انتخاب آثار برگزیده از محصولات تولید شده تا کنون، زمینه تکثیر آن در سراسر کشور را فراهم شود.

 

جشنواره «ع» (عفاف، عزت، عشق)‎ ‎با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: عفاف ضامن عزت ‏اجتماعی و عشق خانوادگی خواهد بود، نام‌گذاری شده، چرا که عین حرف اول سه کلمه‌ مزبور است و خود نیز به معنای ‏‏«چشم» است که عنصر محوری فرهنگ عفاف و حیا است.‏

 

این رصدنما که فعالیت‌های میدانی آن ماه‌هاست توسط کارشناسان پیگیری می‌شود، از نیمه دوم تیر به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و فراخوان ارسال آثار را آغاز خواهد کرد.

 

این جشنواره تلاش دارد تا با شناسایی دقیق فعالیت‌های این عرصه، آثار تولید شده را برآورد کرده و علاوه بر تبیین نقاط خالی و ظرفیت‌های فرومانده که نیاز به حضور دغدغه‌مندان دارد، نقاط قوت را از طریق تکثیر طرح‌ها تقویت کند.

 

«رصدنما ملی عین» در چهار سطح فعالین فرهنگی، اندیشمندان حوزه و دانشگاه، کارگزاران نظام اسلامی و عموم مردم، در 14 بخش عکس، فیلم، شعر، پوستر، داستان، شبکه‌های اجتماعی، کانون‌های فرهنگی و... فعالیت دارد که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای این رصدنما از طریق سایت جشنواره به آدرس www.ayn.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، طرح‌های برگزیده در جشنواره‌ای تحت همین عنوان در آبان ماه سال جاری انتخاب، معرفی و حمایت خواهند شد.
منبع : 
www.ayn.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">