..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

باز عهدم را شکستم . . .

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۱ ب.ظ
امشب شب جمعه است و شب استغفار . . .
برای ما که عهد می کنیم دور و بر گناه نریم و باز عهدمون رو یادمون میره، یک فرصت طلاییه برای توبه و جبران . . .
اما این توبه، پذیرفته هست؟!
البته خدا خیلی کرم داره و اگر قطره اشکی روی گونه بندش ببینه، توبه بندش رو می پذیره . . .
اما بنده خدا، هستیم؟!
تا چه اندازه بنده خدا هستیم؛ تا چه اندازه از محرمات و مکروهات دوری می کنیم؛ تا چه اندازه حرف خدا رو گوش می کنیم . . .
شنیدم که گفتند: اگر بخاطر استغفار از گناهان نیمه شب گریه و ناله کنی، و قطره اشکی بر گونه ات جاری بشه، ثوابش از گریه و بکاء بر اباعبدالله هم بیشتره . . .
اگر امید و رجاء به عفو و رحمت خدا نداشتم، دیگه نمی تونستم تحمل این بار گناه داشته باشم و تنها بخاطر فضل و رحمت خداست که خودم می بخشم با امید به اینکه خدا هم منو ببخشه . . .
البته شب های جمعه یک مقدار امیدم بشتر هم میشه، امید به اینکه آقامون اباعبدالله علیه السلام ما رو شفاعت کنه تا خدا ما رو عفو کنه و ببخشه . . .
البته قبلش باید یکی دیگه رو واسطه کنم خود امام حسین علیه السلام ما رو ببخشه . . .
همیشه کارم همینه، همه رو راضی کنم تا مورد عفو و مغفرت قرار بگیرم . . .
اما سرانجام بعد از اینکه یک مدت گذشت و امیدی پیدا کردم که کمی بخشیده شدم، باز تکبر و غرور سرتا پام رو فرا میگیره . . .
و باز عهدم رو می شکنم . . . ! !
اما امشب میخوام اساسی در مورد خودم تصمیم بگیرم؛ البته بعد از اینکه استغفار کردم . . .
با خودم خلوت کنم . . .
تصمیم بگیرم . . .
دیگه عهدم رو نشکنم . . .
در کمیل هایتان ما را نیز دعا کنید، شاید به دعای خوبان ما نیز بخشیده شویم . . .
توکلت علی الله . . .
یاعلی . . .
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۳
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۵)

انشاالله خدا کمکمون کنه که به راه خطا نریم و اگر خطا کردیم سریع استغفار کنیم.
با تشکر از حضور شما در وبلاگ تفریح سالم.
الهم عجل لولیک الفرج....
ممنون از شما...
در پناه حق....
یا علی ، سید علی....
۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۹ مقتدر مظلوم
سلام خدا قوت

به روزیم با مطلبی با عنوان:
"مقایسه حال کنونی مصر با اوایل انقلاب ایران"

منتظر دیدگاه شما هستیم
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۲ سید گمنام

دلتان ِ به لبخند ِ رضایت ِ حضرتش شاد انشاالله..

۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۶ محمد علیزاده
انشاالله خدا گناهانمان را ببخشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">