..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

خمسه آل عشق (یاحسین) . . .

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۵۹ ق.ظ

احضارعشق

وقتی کاروان به سرزمین کربلا وارد شد، امام حسین علیه السلام، عشق را احضار کرد و فرمود: از این لحظه باید کاملاً هوشیار باشی؛ صحنه هایی را مشاهده می کنی که بر حیرت تو خواهد افزود؛ هرگز بی صبری مکن و دم از گفت و شنود فرو دار؛ من خود، رازهای عاشقانه را به تو خواهم نمود. کِشت امید من، فردا در کربلا حاصل می دهد و راز مستی در خون سرخ من تجلی می کند. امشب که شب عاشورا است، محفل شادی و سرور در خیمه ها برپاست، می توانی مهمان ما باشی و شاهد بزمِ سرور.

کاروان صحرا به صحرا می گذشت                  از میان دره ها و کوه و دشت

تا رسیدیم سرزمین کربلا                              کرد حسین احضار یکباره مرا

گفت: از این لحظه بسی هشیار باش           امشب و فردا مرا غمخوار باش

هرچه بینی فارغ از عقل و نظر                   دستِ حیرت را مَزَن بر فرق سر

چون درخشد کوکب اقبال من                             تو بیا آسوده در دنبال من

راز مستی می کند در  من ظهور            می نگر در خون من شهلای شور

کربلا فردا مرا دل می دهد                       کِشت امید من حاصل می دهد

دم فرو بند و مکن گفت و شنود                 من تو را خود رازها خواهم نمود

امشب عاشورا شب شور و نشور                شاهد ما باش در بزم سرور

یاعلی؛

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۳۰
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۱)

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.

پاینده باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">