..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

هیئت حضرت ابوالفضل علیه السلام . . .

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ق.ظ

خالی از لطف نیست اگر بگم، در این خوابگاه که به تازگی اومدم، همسایه مسجد و هیئت حضرت ابوالفضل علیه السلام شدیم.

و این شهری که توفیق حضور داریم، زادگاه مداح اهل بیت سدجواد ذاکر هستش؛ و از دوستان شنیدم، امسال برای سالگرد سیدجواد ذاکر از شهرهای مختلف، ارادتمندان این مداح فرزانه جمع شدن و چند تن از مداحان نامی کشور نیز حضور داشتن.

خدا کنه این مداح هایی که در خونه آقا اباعبدالله آبرو دارند، دست ما رو هم بگیرند.

و همچنین خیلی از بزرگ مردان تاریخ از این دیار متولد شدن و مقبره امامزاده بهلول از نوادگان امام هادی علیه السلام و مقبره شمس تبریزی استاد شاعر برجسته ایران مولانا، در این شهر واقع شده.

بسی توفیقات دیگر که هیچ کدام را با هیئت ابوالفضل علیه السلام عوض نمی کنم.

و جا داره بگم، هیچ چیز را با هیئت دانشکده علوم قرآنی زاهدان و بیت الرقیه سلام الله علیها عوض نخواهم کرد.

دعا گو دوستان خواهیم بود.

یاعلی . .  .

نظرات  (۴)

۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۷ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

ببخشید منو از اینکه چند وقتی نبودم و لیاقت حضور در محفل شما رو نداشتم...

آخه...اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

اما دوباره برای کمی مزاحمت آمدم...

اگر ما رو لایق میدونی، اینبار با شش مطلب بروز شده در خدمت شما هستم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

سلام

قدر بدونید
نزدیک به هیئت بودن رو قدر بدونید

حداقل ما بی عافیت ها می دونیم که چه نعمتیه

یا علی

سلام و عرض ادب و احترام.

موفق باشید و در سایۀ اهل بیت.

دعوتید به «رازی در منتهی الیه مشرق». بیایید با هم عشق کنیم از داشتن این رهبر بیبدیل. خدا نگهدارش باد.

یا علی.

خوش حالتان 
قدر بدانید همسایگی تان را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">