..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

امام رئوف . . .

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

امام رضا علیه السلام، سلام

سلام به روح پاکت و سلام به خاندان شما که سرای امیدند.

این روز ها زیادی خلوت داشتم و در تمام این خلوت ها تنها مونسم شما بودید، شاید قسمتم این بوده که این خلوت های من با دهه کرامت همراه باشه و اگر چه برام خسته کننده بود اما چون یاد شما در کنار بوده بسیار خرسندم.

در واقع اگر شما نبودید و یاد شما نبود، شاید هرگز نمی تونستم تحمل کنم.

آقا هرچه دارم از شما دارم . . .

این یک سال که گذشت، با وجود اینکه خیلی روسیاه بودم و روی اومدن به سمت شما رو نداشتم اما شما با کرم و جود خودتون، من روسیاه رو به سمت خودتون کشیدید و دوباره و چند باره دستم رو گرفتید.

آقا جان خیلی مدیون شما و خیلی مدیون خواهر بزرگوارتون هستم، خیلی. . .

یا امام رضا علیه السلام . . .

یاعلی . . .

نظرات  (۹)

امــــــــــــام رضا...
لینکید.
آره کلا تو نوشتن خیلی پر حرفم بر عکس خودم تازه کلیش رو فاکتور گرفتم!!!
با اندکی تاخیر مبارک باشه 
سلام

وجود مبارک حجت خدا ، خواه پیغمبر اکرم خواه حضرت صاحب الزمان باشد ، برکاتش تکوینیست؛ نه فقط شما که همه ی انسان های از مدیون وجود پربرکت ایشانند

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۲ میلاد علیدوست

سلام. با پست یه تیکه پارچه درخدمتم
حق با علی ست

سلام علیکم اخوی طریق

یا امام رئوف

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۲۸ *** رک و راست ***
سلام
به روزم.
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۶ شما هم می توانید خادم سایبری امام رضا (ع) باشید.

ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
دوست عزیز
سلام
در آستانــه ولادت با سعادت حـضرت امام رضا و حضرت فاطمه معصــومه سلام الله علیهما ، وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)
من ، بانو شریفی مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.

بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی وبگاه جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

خیلی خوبه که خلوت ادم همراه باشه با یاد امامی به رئوفی اقا

یا امام مهربونی ها.........

 

بروزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">