..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

حدیث . . .

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۵)

سلام
مهمانید
به وبمان...

یا علی
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۸:۵۱ مهدی یاور
سلام مجدد
منظورت رو نگرفتم.... منظورت سیستم گلستان؟
پاسخ:

بیخیال!!!!! اشتباه گرفته بودم...

۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۹ تولدی دوباره
سلام
حدیث قشنگی بود
تو پست های قبلی در نظرات نوشته بودی موتور سواریت خوبه
بابا ول کن از این حرفا ننویس که دستت رو رو میکنم
هنوز خاطره اون روز رو فراموش نکردم نزدیک بود به کشتنمون بدی تازه شانس آوردی من پشت سرت بودم و خدا به جوونی من رحم کرد و گرنه اگه تنها بودی ...........
من میگم موتور سواری تو خوبه به شرطی که :
1) بلواری وجود نداشته باشه
2) جانداری به اسم  بز    هم وجود نداشته باشه [ لبخند در حد مرگ ]
پاسخ:

      سلام

می خواستم نظرت رو سانسور کنم ولی بیخیال شدم.

بزار یه کم قمپص در کنیم.

همین شماهایی که آدم رو تو آنپاس میزارید و نمیزارید یه کم قمپص در کنن.

فعلا برو به زبانت برس که حسابی تو آنپاسی . . .

یاعلی . . .

۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۹ علیرضا ait20
واقعا جالب بود با اون که می دونستم 
ممنون
یا علی
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۵ مهدی یاور
باسلام
بنازم به خوابهای عارفانه دوستان.....
پاسخ:

چی......؟

تو چکار به خواب های عارفانه داری؟

راستی از گلستان چه خبر؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">