..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

اما انتظار . . .

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ب.ظ

ماشین برداشتم!
مادرم سوار شد!
رفتیم سمت بازار!
از کوچه پس کوچه رفتیم، چون هنوز گواهینامه ندارم!
یه جای پارک پیدا کردم!
فرصت غنیمت دونستم، پارک کنم!
چون رانندگیم خوب نیست، جلوتر هم شلوغ بود، دیگه بیخیال جلوتر شدم!
داستان همچنان ادامه دارد...
حالا جای پارک پیدا شده، الحمدلله مادر پیاده شده، و اینجانب باید ماشین رو پارک کنم و یک ساعتی به انتظار آمدن مادر بشینم!
من هم پارک کردن بلد نیستم!
اول خواستم با دنده عقب بیام پارک کنم نشد!
یه پیکان هم پشت سر وایستاده راه باز شه، عبور کنه!
دید این راننده خیلی ناشیه، از کوچه کناری رفت! اما یه پیکان دیگه سر و کلش پیداش شد!
اما بنده، ماشین رو بردم عقب که حالا با کله ماشین پارک کنم!
دارم میام نزدیک جای پارک!
ماشین سمت راستی مزاحمه (چون من بلد نیستم پارک کنم) میرم عقب دوباره میام جلو، حالا ماشین سمت چپی مزاحمه!
پس از کشمکش های بسیار با ماشین خودم و ماشینای مجاور و جای پارک، در نهایت توی یه جای پارک قشنگ، اوریب پارک کردم!
وقتی پیاده شدم، صاحب یکی از ماشینای دور و بر، منتظر خانواده اش (همسر یا خواهر یا مادرش) بود، من هم با شرمندگی از این پارک افتض، گفتم دیگه چیکار میشه کرد، وقتی رانندگی بلد نباشی همین میشه!
این از حکایت جای پارک!
اما داستان تازه از اینجا شروع میشه!
چون باید یک ساعت توی این هوای گرم و شرجی جنوب، اگه ریا نباشه با زبون روزه، منتظر مادرجان باشم!
بخاطر شرجی، سراسر بدن از عرق خیسه و باید تحمل کرد!
نمیخواستم بیام یعنی اگه خواهر یا برادرم بود نمیومدم!
اما مادره و امرش واجب!
و داستان همچنان ادامه دارد . . .
خوشبختانه مادرم تا این نقطه چینا رو گذاشتم رسید؛ مطالب بالا رو در مدت انتظار نوشتم.
و اما انتظار . . .
ما هم به امر امام و مولایمان باید منتظر بمانیم . . .
در این جاده های شلوغ، آیا به دنبال کوچه پس کوچه هستیم، خودمان را به مولایمان برسانیم؟
آیا خود را به مولایمان میرسانیم یا در جای پارک های دنیای رنگارنگ به دنبال یک جای پارک هستیم تا خود را، به هر صورت که شده، از بار مسئولیت کنار بکشیم و بار سنگین مسئولیت را زمین گذاریم؟
آیا امر مولایمان به اندازه امر صاحب کار ما، برای ما مهم است تا از کار اخراج نشویم؟
آیا به این نتیجه رسیدیم، که مهر و محبت مولا از مهر و محبت مادر و پدرمان هم بیشتر است و امرش واجب و الهی است؟
آیا برای ظهورش به انتظار میشینیم و گرما و سرما و سختی را تحمل میکنیم یا به حرف یکی از دوستان برای اینکه سخت نگذره، روزه رو بشکنیم و بعدها به فکر کفارش بیفتیم؟
آیا در انتظارش، حداقل ها را برای ظهورش آماده میکنیم یا تنها گوشه ای میشینیم و آه و ناله میکنیم که سخت است و کی می آید؟
آیا به نقطه چین ها کفایت می کنیم یا بعد از ظهور کار اصلی ما یعنی سربازی در رکاب آقا تازه شروع می شود؟
و هزاران هزار آیا دیگر . . .

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
فرزند سجّاده . . .

نظرات  (۲۲)

۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۶ زهرا تقوی راد
سلام
نتیجه گیری بسیار زیبایی است
عباداتتان مقبول درگاه حق
یا علی
التماس دعا
پاسخ:

تشکر از نظر شما . . .

۲۹ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۰ فرشته ابراهیمی
تا شما باشید دیگه به پارک دوبل خانوما نخندید .

ولی در کل متن قشنگی بود.
پاسخ:

هر قدر هم تنه بزنی، باز پارک کردن من، از تمام خانوما بهتره . . .

ضمنا هرقدر  رانندگی و پارک با ماشینم بد باشه، موتورسواریم خوبه . . .

حداقل یه سوژه برای نوشتن شد!

۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۴ تولدی دوباره
سلام
خودتو راحت میکردی و اسم منو مینوشتی دیگه نمیخواست بنویسی بقول یکی از دوستان
آخه تو که گواهینامه نداری چرا سوار ماشین میشی
خدا میدونه مادرت چی کشیده تا به مقصد رسیده
خدا رو شکر سرعتگیر تو راهتون نیست ، اون دفعه که مارو کشتی با این سرعتگیر نگرفتنت

به هر حال یادت باشه قبل از اینکه از انتظار و نقطه هاش بنویسی بری گواهینامه ت رو بگیری

آخه خودت بهتر میدونی که امام زمان سرباز بدون گواهینامه نمیخواد
باید گواهینامه انتظارت رو بگیری
وگرنه جریمه اش بعدا خیلی سنگینه

یامهدی
پاسخ:

سلام

آخه من چرندیات کم مینویسم که تو اومدی بیشترش کنی!!

تا کجا شو دیدی بدون گواهینامه تا بندر هم رفتم، تا بازار که چیزی نیست.

برعکس مادرم انگشت به دهن مونده بود که چطور قشنگ بردمش تا مقصد.

ضمنا دفعه پیش با سرعت گیر تصادف نکردیم با . . . تصادف کردیم، اگه هم منظورت چیز دیگه بوده که یادم نمیاد.

به من و تو گواهینامه انتظار نمیدن؛ میدونی چرا؟ چون کارنامه مون خیلی خط خوردگی داره؛ اول باید بریم کارنامه مون رو درستش کنیم؛ واحدهای عقب افتاده رو ارائه به استاد برداریم تا پاس بشه و خیلی کارای دیگه تا شاید لایق ایستادن توی صف گواهینامه انتظار بشیم.

التماس دعا داریم . . .

یاعلی . . .

 

۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۲ فرزند آدم
احسنت..
واقعا چیکار کردیم برای ظهور؟
معمولا ما ادما دنبال یه کوچه پس کوچه ایم برای پارک شدن !
یهویی دلم جمکران خواست..عجیب میچسبه
پاسخ:

موافقم . . .

اللهم عجل لولیک الفرج...

انشا... شما هم گواهینامه تون رو بگیرید
پاسخ:

اینهمه اومدن هیچکی به گواهینامه مون گیر نداد . . .

پیامبر فرمودن سوارکاری یاد بگیرید؛ نه اینکه گواهینامه اش رو داشته باشید.

در راه امام زمان س.ارکاری رو یاد گرفتیم باید به بحث های مهمتر بپردازیم: علم، علم، علم، علم و . . . .

۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۰ سمیه ناصری
عالی بود...حق مطلب رو خوب بیان کردین

درود بر شما ......قلمتان گل افشان
پاسخ:

دعا بفرمایید خودمون هم درست بشیم. . .

یاعلی . . .

اللهم عجل لولیک الفرج
کاش منتظر واقعی بودیم ...
التماس دعا
پاسخ:
ای کاش . . .
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ سفیـــر نـــور
سلام
ممنونم که اومدین....
اگه دوست داشتین بهم بگین تا لینکتون کنم..
التماس دعا
یازهرا
پاسخ:

حتما . . .

سلام!
انشاله که انتظارامون واقعی باشه...

راستی میگم من توی بیان ثبت نام کردم اما برای تایید کدی که به میلم فرستاده شد نمی دونم چیکار کنم چون ایمیل خالیه و جز لگوی بیان که بهش پیوست شده چیز دیگه ای نیست!چیکار باید بکنم؟؟میلم هم چاپاره...
ممنون!
پاسخ:

باسلام

جواب رو توی وبلاگ خودتون گذاشتم . . .

یاعلی . . .

۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۱ یعقوب کربلا
سلام به ما هم سر بزنید
منتظر نظرتان هستم
........
راستی لینک؟!
....
یاعلی
پاسخ:

سلام

وقت شد، حتما . . .

۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۴:۱۲ صابر قاضی خانی
سلام ...
این آقا نیستن که در غیبت هستن ...
این ما هستیم که در غیبت به سر می بریم ...
آقا منتظر ما هستند تا ظهور کنند ...
آقا منتظر 313 یار است ...
ما باید آماده شویم ...

اللهم عجل الولیک الفرج

* در راستای حمایت از وبلاگ نویسان ارزشی ، وبلاگ شما لینک شد ..

پاسخ:

مطالب من جز چزندیاتی بیش نیست.

باز خدا را شکر که قابل خوندن هست.

ممنون از الطاف شما.

یاعلی . . .

۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۳:۴۴ ღ فاطمه ღ
سلام علیکم
زیبا نوشتید
...
پاسخ:

ممنون از حسن نظر شما . . .

یاعلی . . .

ما باید کار کنیم و آن کار 

                             خدمت خلق است
                                                    خلق را نزدیک کنیم به صاحب کار 
حال باید دید علما ، اولیا ، شهدا و ...
                                               چگونه کار میکردند
ممنون که به وب من سر زدید. 
                                     
پاسخ:

درسته و ما دلمان از زندگی در این دنیا به همین ها خوش است . . .

یاعلی . . .

انتظار محرک رمز ظهور است
پاسخ:

آری اما چه کرده ایم . . .

یاعلی . . .

۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۵ بسیجی منتظر
یامهدی...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۵ یگانه مهاجر
سلام
خیلی زیبا و قشنگ توصیف کردین
خدا قوت ممنون استفاده کردیم
پاسخ:
       الحمدلله . . .
سلام...
توصیف قشنگى  از  داستانتون  کردین...
(آیا خود را به مولایمان میرسانیم یا در جای پارک های دنیای رنگارنگ به دنبال یک جای پارک هستیم )
پاسخ:

باسلام

آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

یاعلی . . .

سلام
خدا قوت ...

با پست " حضرت خدیجه (س) " بروزیم.
یاعلی
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۱۴ یاسین کوچک
سلام...
.
.
بلاگم جدیده......خوشحال میشم بیاین...
.
شگفتیهای خدا
بروزم با موضوع.........زایمان عقرب دیدید!!!!!
سلام 
دعاکنیم براى اقامون سربازباشیم نه سربار
التماس دعا
ومن الله التوفیق
پاسخ:

باسلام

إنشاءالله

هر سه تا رو  تأیید کردم که بدونی چه دسته گلی آب دادی . . .

ضمنا اگه ناراحت نمیشی.

چند وقت بود میخواستم بدونم این کیه که این چند وقته با موبایل آندروید به وبلاگم سرمیزنه، اما رد پایی نمیزاشتی، و حالا مشخص شد.

البته مهم هم نبود، فقط از روی کنجکاویبه.

خواستم بدونی که میدونم؛ هیچ قصد دیگه ای ندارم. والسلام.

یاعلی . . .

سلام 
دعاکنیم براى اقامون سربازباشیم نه سربار
التماس دعا
ومن الله التوفیق
سلام 
دعاکنیم براى اقامون سربازباشیم نه سربار
التماس دعا
ومن الله التوفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">