..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

حدیث . . .

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ب.ظ

نظرات  (۶)

خدا توفیقش رو بهمون بده...
پاسخ:
إنشاءالله . . .
سلام 
        خدمت به پدر و مادر انسان رو جهشی جلو میبره
پاسخ:

باسلام

خیلی بیشتر از آنچه در تصور دارید زندگی را پیش میبرد و توفیقات قابل توجهی را نصیب انسان می سازد.

یاعلی . . .

۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ علیرضا ait20
قا من یادم نبود بگم که سایت ما و یا بهتر بگم کانون ما هرگونه کار تبلیغاتی اعم از اتلیه عکاسی،اتلیه طراحی ،چاپ افست و دیجیتال ،طراحی وب و مالتی مدیا هم نیز انجام میده ....... ولی اینو بگم تا باز سازی سایت جدید فعلا کار یا به صورت حضوری یا به صورت ایمیل و.... انجام می شود... یا علی 
پاسخ:

اگر موردی پیش اومد، حتما . . .

یاعلی . . .

۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۲ بسیجی منتظر
یامهدی...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۰ توحیدی اقدم

چه باحال اونجارو چرا حذف کردی؟

 

ممنون میخاستم بدونم که اون کدا رو بزارم تو وب یا چیرو بزارم تو وب ؟

 

که مث تو بشه

پاسخ:

سلام مجدد

چون به اندازه کافی دآدآش و آبجی دارم، و برای اینکه شما رو با اونا اشتباه نگیرن.

آشنایی . . . ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بیخیال.

اما

داخل پست وبلاگ، اول یک "جمله" مینویسی و بعد "انتخابش" میکنی و بعد روی "لینک" کلیک میکنی و بعد "کد" رو توی لینک میزاری و بعد "تأییدش" میکنی.

اگر منظورت رو درست فهمیده باشم.

یاعلی . . .

۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۱ توحیدی اقدم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هوالعلیم...
گفت به سلامتی اون راننده تاکسی که واسه رعایت حال چادریها کولرشو روشن میکنه ...
گفتم نه!به سلامتیه اون چادری که حتی تو این هوای گرم به چادرش افتخار میکنه.

 

این چه حرفیه .......تشکر میکنم از بابت این ولی یه سوال اینو بزارم تو یکی از پستا؟بلد نیستم چیکار کنم خب....... ** ***** ***** ****** ** ** *** **** **** **

پاسخ:

سلام

نفهمیدم چی رو چیکار کنی . . .؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">