..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

نماز جعفر طیار . . .

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ
زمانی که اسم نماز جعفر طیار می شنوید، احتمالا مثل من فکر می کنید باید حداقل یک ساعتی نماز بخونید، امّا این طور نیست! نماز جعفر به اندازه اسمش طولانی نیست!
چهار رکعت نمازه که در هر رکعت بعد از سوره حمد تنها یک سوره رو می خونید (زلزلت، عادیات، نصر و توحید) و تفاوت هایی که با نماز صبح داره نیت نمازه و چهار رکعتی بودنش و اینکه در هر رکعت باید 65بار تسبیحات اربعه خونده بشه! که جمع 4رکعتش میشه 300بار.
و این نماز تأثیرات شگرفی داره و برای کسی که حاجتی داره در امورات مختلف توصیه شده خونده بشه.
همچنین گفتن که آیت الله بهجت (ره) با اون سن زیادشون بر این نماز مداومت داشتن و هر روز بعداز نماز ظهر در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مشغول خوندن نماز جعفر می شدند.
..::اللهم الحشرنی مع الابرار::..
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۷

نظرات  (۷)

۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۶ دلشکستــه
یادش بخیر
یه زمانی میخوندیم
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۵ فرزند آدم
البته طولانی که هست ..باور کنید...ولی خیلی توصیه شده...من خیلی وقته میخوام بخونم..شاید این یه تلنگر بود ..ممنون
دوس داشتید به وبم بیاید تبادل لینک کنیم
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۰ تولدی دوباره
سلام
اشتباه گرفتی
اسم ما رو هم لو دادی
این خون خواری که نظر داده من نیستم
البته قابل توجه خون خوار من شوخی کردم
هر چه این اعمال و نمازها رو بیشتر بخونیم به خدا نزدیک تر میشیم
و دل با صفاتر
یامهدی
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۴ جنت الرقیه
سلام خدا قوت . در صورت تمایل لینک ما رو خبر کنید.
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۵ عابد خودتی
سلام، عابد دیگه چه صیغه ایه. من که عابد نیستم، عابد به کسی میگن که روز و شب  ودر همه ی احوال خدا رو عبادت کنه. عابد شمائی که نماز جعفرطیار می خونی
پاسخ:

سلام، باشه عابد نیستی ولی مومن که هستی، نماز جعفر نمیخونی، ولی نماز شب که میخونی.

یاعلی . . .

سلام
من حرف این دوست عزیزمون که با اسم(تولدی دوباره)نظر داده بود رو تأیید می کنم و به این حرف صحه می گذارم. ما اگرسعی کنیم همین فریضه ها رو به جا بیاریم خییییییییلی حرفه. به قول یکی از بچه ها( خدا پایه است). عمل کمش خوبه ولی با کیفیت. نه زیاد و بی کیفیت
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام
عابد عزیزم، حالا ایوب رو ولش کردی دستت درد نکنه ولی چرا اسمت رو گذاشتی "خون خوار" فکر کنم "خوست خوار" رو زیاد نگاه میکنی.
۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۹ تولدی دوباره
سلام
300 بااااااااااااااااااااااااااااااااار
به نظرت کمه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
تو دعا کن ما همون نمازهای واجبمون رو
درست و با حوصله و سرموقع بخونیم بسمونه
یامهدی
پاسخ:

باسلام

با همین تنبلییاست که هنوز نه من آدم شدم نه تو آدم میشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">