..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

برگ برگ زندگی . . .

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ
هوالعلی . . .
یک برگ دیگر از زندگی ورق خورد؟
دیروز مسافرت بودم، این بار نه برای زیارت و سیاحت، بلکه برای آنکه برگی از زندگی خود را خود بسازم و خوب بسازم!!
باید برای مصاحبه میرفتم شیراز و رفتم!! انتظار داشتم که این برگ از زندگی را خود بسازم، اما حالا که برگشتم، دانستم که باز اشتباه کردم، چون من کمتر از آنم که سرنوشت خود را رقم بزنم؛ سرنوشت من را خدا رقم زده و تنها باید تلاش کنم، راهی را که او به من نشان داده را گم نکنم و در آن راه قدم گذارم.
با این سفر دانستم، این من نیستم که بخواهم یا نخواهم در مصاحبه قبول شوم، بلکه تنها میتوانم، در این راه تلاش کنم و پیروزی و شکست را او برایم رقم خواهد زد!!
پس اینکه میروم و حتما موفق برمیگردم اشتباه است!!
زیرا اگر خدا نخواهد، هیچ کاری پیش نخواهد رفت و نه تنها کاری از پیش نخواهیم برد، بلکه ممکن است، از آن مسیری که خدا برایمان قرار داده، دور شویم و درگمراهی قدم برداریم!!
امّا . . .
با اینکه دیروز کمی خودپسندانه و متکبرانه قدم برداشتم، اما اکنون پشیمانم، و خدا اینقدر بزرگ است که زود میبخشد و زود راضی میشود "یا سریع الرضا" . . .
و امیدوارم با پذیرش توبه ام و با دعای دوستان و والدینم، علی الخصوص مادر مهربانم، در این راه موفق باشم و قرب و رضای الهی را کسب کنم.
إنشاءالله این برگ از زندگیمان نیز به خوبی رقم خواهد خورد . . .
..::بحق محمد و علی و فاطمة و الحسن و الحسین و رقیه بنت الحسین علیهم السلام::..
..::اللهی و ربی من لی غیرک::..
..::یاعلی::..
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶
فرزند سجّاده . . .

زندگی

لحظه ها

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">