..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم السلام

..::سجّاده::..

بسم الله...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛
إن شاء الله بتوانیم در این دنیای مجازی سهمی از دین خود را به فرهنگ شیعه و به خاندان اهل کرم علیهم السلام اداء کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج؛
و من الله توفیق؛
یاعلی...

طبقه بندی موضوعی

2 عدد روشنگری در باب هاشمیسم

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

امروز صرفا برای ارائه دو تحلیل اینجا هستم:

۱ ـ برخی مطالب را آنچنان باید گفت که برای همه قابل درک باشد و اصطلاحا عامه فهم باشد. اما اینکه برخی با القای شبهاتی همچون "درآمد نفتی دولت نهم و دهم با همه دولت های قبلی برابر و بلکه بیشتر بوده است" قصد استحمار مردم و عوام را دارند که اصلا قابل تحمل نیست. این مسئله با یک مثال ساده قابل فهم است.

یک کارگر ساده اگر در زمان مثلا آقای هاشمی می توانست با حقوق ماهیانه ۱۰۰۰ تومان، علاوه بر لوازم و مایحتاج زندگی، پس انداز هم داشته باشد اما هم اکنون با ۱۰۰۰۰۰۰ نمی تواند چنین باشد. قبول؟! آیا می توان ادعا کرد فقط حقوق چند صد برابر شده و بقیه لوازم و وسایل قیمتشان بدون تغییر مانده است؟!

در بازار جهانی هم همینطور است. قیمت نفت هر چقدر هم بالا رفته باشد، سایر لوازم وارداتی نیز تغییرات قابل توجهی داشته اند. پس لطفا از استحمار دست بردارید.

۲ ـ چو و شایعه یکی از ابزار جنگ و عملیات روانی دشمن(داخلی و خارجی) بوده است. می گویند اگر آقای هاشمی رئیس جمهور شود تحریم ها برداشته می شود و مشکلات اقتصادی حل می شود. مگر ندیدید که فقط با ثبت نام نامزدی اش ۲۵۰ تومان دلار سقوط کرد؟!

معروف است که می گویند گروهی منافق همواره در صدد کشتن پیامبر (ص) بوده اند اما پس از رحلت پیامبر(ص) در تاریخ گم می شوند و اثری از آنها پیدا نمی شود... عجب!

بله! آقای هاشمی را می گفتم... تنها برداشتی که بنده می توانم از این مسئله داشته باشم این است که خدای ناکرده آقای هاشمی مهره فعال دشمن است و دشمن برای او حاضر است تحریم ها را بردارد. و همه گرانی ها و تورم ها زیر سر وی است، چرا که با انتخابش همه مشکلات اقتصادی حل می شود.

بنده زود قضاوت نمی کنم و قصد متهم کردن آقای هاشمی را هم ندارم اما آنچه دارد شکل می گیرد این است که رسانه های بیگانه بصورت محیرالعقولی در حال تبلیغات به نفع هاشمی هستند و این یعنی زنگ خطر!!!

هاشمی ای که برای بقای حکومتش مشارکتی ها را سر کار آورد، همانهایی که بعدا وی را چنان خوار ساختند که تاریخ در حیرتش مانده است. هاشمی ای که در مسئله فراموش ناشدنی فتنه تقلاهای غیرانقلابی و ناجوانمردانه و کنشهای سیاهی داشته است...

در این باره باز هم خواهم نوشت(نویسنده: جهادگر)...   منبع : jehadgar.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۴
فرزند سجّاده . . .

انتخابات

سیاست

نظرات  (۲)

سلام تازه خبر ندارید

آقای هاشمی همون کسیه که توی سیستان و بلوچستان از طرف عربستان دارن براش تبلیغ میکنن . . . این یعنی چی ؟؟! ! !

سلام برادر

خوشحالم که رد پای محبت شما همواره در نظرات وبلاگم بچشم می خوره... البته چه بسا حضوری که احساس نشده. یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">